PT Serasi Autoraya (TRAC—ASTRA RENT A CAR)
is always open for the ones that are energetic, oriented in quality and
customer satisfaction, possess flexibility towards change and have an
endeavor to develop themselves.
Dealing in Car Rental business, demand TRAC employees to position themselves as a part of a hospitality industry, an industry basing itself on care and friendliness, to provide high quality service, and position customers as the most valuable asset for the survival of the company.
Dealing in Car Rental business, demand TRAC employees to position themselves as a part of a hospitality industry, an industry basing itself on care and friendliness, to provide high quality service, and position customers as the most valuable asset for the survival of the company.
=========
PT Serasi Autoraya adalah perusahaan penyedia jasa solusi
transportasi terintegrasi yang berada di bawah naungan Astra
International. Mulai dari sistem manajemen transportasi, penjualan mobil
bekas, layanan logistik hingga transportasi publik. Pengalaman lebih
dari 26 tahun menempatkan SERA ke posisi mapan, menjadi pemimpin pasar
di industri pelayanan transportasi.
Sejalan dengan perkembangan bisnis, saat ini kami membutuhkan
individu-individu yang dinamis dan berkualitas untuk mengisi posisi
sebagai berikut:
Operation Development Analyst
Responsibilities:
Responsibilities:
- Melakukan analisa data-data yang terkait seperti melakukan riset dan memonitor dengan tujuan pengembangan layanan dan operasional perusahaan.
Requirements:
- Lulusan S1 Teknik Industri/Teknik Mesin/Ekonomi/Manajemen dengan IPK min. 2.75
- Usia maks. 28 tahun
- Fresh graduate atau pengalaman 1 tahun di bidang otomotif
- Memiliki keterampilan analisa yang baik dan open minded
- Dapat menggunakan Microsoft Office dengan baik
If you meet our requirements, please send your updated comprehensive resume with recent photograph to: recruitment@sera.astra.co.id before 31 March 31, 2013
All applicants will be treated confidential & only shorlisted candidates will be notified for interview.
0 comments:
Post a Comment